Rahvamalevlaste ja ühiskondlike autoinspektorite väljaõpe
See on nüüd siis käes - abipolitseinikud, keda vanasti kutsuti rahvamalevlasteks või ühiskondlikeks autoinspektoriteks on nüüd siis rahva kallale lastud.
Sõitsime eelmisel nädalal Merivälja teel 30 km/h alas tavapärase kiirusega, millega seal juba aastajagu kogu autokolonn liigub - 70-80 km/h. Suures abipolitseinike väljaõppevajaduses on igasse liikluspatrulli istutatud "pärisüpolitseiniku" kõrvale "abipolitseinik", kellele tubli pärisnaispolitseinik tahtis vist karmi õppetundi anda ning võttis meid kui esimesena startinuid rajalt maha. Muidugi, 30-alas üle 70 km/h liikumine on justkui võrdväärne 90-alas 130+ km/h kihutamine, aga... tegelikult ei ole ju, sest kaherajalisel sõiduteel siledal asfaldil on 30 km/h liikumine mõttetult aeglane (isegi linnas) ja kui seda teeks, siis sõidaks jeepid teistest lihtsalt üle... Pealegi ei osalenud abipolitseinik autos protokolli koostamise näitlikul õppetunnil, vaid tegi aega parajaks suvaliste autode peatamise ja dokumentide kontrollimisega (mida vist ilma põhjuseta teha ei tohiks!?).
Loo moraal: sellisel teelõigul antud liiklustingimustes (õhtune hõredama liikluse aeg) karistamine ei oma mingit kasvatuslikku ega karistuslikku efekti, sest see oli mõttetu aktsioon, mis üldise liikluskultuuri parandamisele kuidagi kaasa ei aita (järgmisel hommikul oli Järvevanal keskmine liikumiskiirus 90+ km/h ning vajadus liikluse rahustamise järele oluliselt suurem). Seega, jääbki tunne, et abipolitseinikest tahetakse teha rahvamalevlasi või ühiskondlikke autoinspektoreid.
1 kommentaar:
No kuule,sul on ikka tõeliselt igav, kui igast suvalisest elusündmusest katastroofi teed. Teiseks: kui sind esmastartijate eesotsast maha võeti, ju sa siis ikka ise sõidutempot dikteerisid. Ära põe!
Postita kommentaar