6. september 2007

Surmakommid

Eile jooksis kommertskanalitel telereklaam uuest maiustusest, mis paraku (õnneks :) ei tekitanud mingit soovi seda isegi proovida. Jah, firma saab tarbijauuringute tulemusel võibolla kunagi öelda, et tema reklaami märgati, kuid ei saa kindel olla, et see mõjub positiivselt toote müügile.

Reklaami lühike mõte on see, et maius on nii hea, et seda ei raatsita anda isegi eluohtlikus seisundis inimesele... Ehk siis potentsiaalne toote tarbija on valmis tapma, kas tõesti? Või sain ma millestki valesti aru...

1 kommentaar:

Anonüümne ütles ...

kusjuures seal reklaamis öeldakse, et hädas oleval inimesel on vist madal vererõhk ja küsitakse magusat nagu magusad asjad tõstaksid vererõhku :D

Ei tea mis ajast kommid vererõhku tõstavad...ilmselt keegi tõlkis valesti ja mõeldi madalat veresuhkru taset?