EMT ei tea, mis teenuseid pakub
Saatsin eelmisel nädalal EMT-le kirja, et täpsustada teenuste olemust:
Tere!
Palun täpsemat infot "Kõnetasu" rakendamise tingimuste kohta, kuna teie kodulehel vastav info puudub (otsingumootor ei leia seoseid sõnaga "Kõnetasu"). Viide Kõnetasule on ainult Lühivaliku teenuste kirjelduse all:
Allikas:"Lühivalik partneritega - hinnakiri" (sama Kõnetasu pilt on ka Lühivalikus firmale ja perele)
Tänades,
------------------
Ja siin vastus:
Tere
Palun täpsustage oma küsimust. Mida mõtlete kõnetasu all? Kas kõnealustustasu? Kõnealustustasu on meil ainult uuel, Noova paketil. Kõnealustustasu lisatakse välja helistades kohe kõnehinnale.
Lugupidamisega,
XXX
Kliendiinfo teenindaja
-----------------
Kus kohast mina pean teadma, mis on Kõnetasu (=Kõnealustustasu?), kui EMT ei oska seda isegi kirjeldada? Oktoobris saab täis 10 esimest aastat EMT-s, mis arvestades viimaseid arenguid võib ka viimaseks kümmeaastakuks jääda...
-------------------
Lõplik selgus on siis järgmine ja sellega juhtum lõpetatud, ju oli tegemist algaja klienditeenindajaga:
"Kõnetasu on kõnealustustasu, mis rakendub helistades Elioni lauatelefonilt EMT mobiiltelefonile."
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar