5. juuni 2007

Tööjõupuudus peaks tootma naeratust


Hea leid langeva klienditeeninduskvaliteedi ajastul on sõnatuletus "teenindustaja", mis tähistab teeninduse eemaldamist...
See ja minu eelnevad kogemused tekitas mõtte, et tegelikult peaks asi olema vastupidine. Kui valitsevas tööjõupuuduse olukorras on täielik võim parimate töötingimuste ja motivatsioonipakettide nõudmisel töövõtja kätes, siis peaksid olema loodud kõik faktorid töötaja õnnetunde tagamiseks. Seega, kui on sobiv töö sobivates tingimustes, siis peaks töötaja näol olema enamasti naeratus, aga mitte peegelduma trots, kurbus, viha või muu negatiivne emotsioon. täna ei ole enam nii, et peab tegema seda tööd, mis väga ei meeldi, kuna muud võimalust pole. Jah, kõigil meil on vahel kehvi päevi, kuid see ei vabanda ebakompetentsust ei toote ega klienditeeninduse suhtes.
Ehk siis, kes ei suuda tööle (kliendile, patsiendile, teerullile ;) jt) naeratada, see peab küsima omale paremad töötingimused (suurem vastutus ja tunnustus, palk või mis iganes muu isiklikult motiveeriv faktor) või vahetama töökohta.

Kommentaare ei ole: