19. aprill 2007

Sündimise vaev



Tere! Siin ma siis nüüd olen. Nii nagu ma ise kasvasin ema kõhus 9 kuud, küpses ka blogi sünd mu peas nagu väike inimlaps. Siiski sündis ta veidi enneaegsena - nii 4-5 nädalat enne tähtaega, kuid pole ju paremat päeva sündimiseks, kui minu enda sünnipäev!
Pole midagi, arstid ütlevad, et lootena raskusi tunda saanud või enne õiget aega siia karmi maailma sündinud lapsed on elujanusemad ja kasvavad kiiresti järgi oma bioloogiliselt sama vanadele kaaslastele. Loodan, et see mõtteleht otsatus virtuaalmaailmas on sama elujanune ning elab vähemalt sama kaua kui aju, kelle väljamõeldud mõtted siin elustuvad ja teiste mõtetega segunevad.
Palju õnne, mu blogi, ja loodan, et meist saavad head sõbrad, kes liidavad endaga palju teisi toredaid kaaslasi laias maailmas!

"OZXpsQAtcx"